ANGRE- OG RETURRETT
GENERELLE SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Alle kjøp fra CELEST er regulert av angrerettloven, og utover dette Forbrukerkjøpsloven. For å handle via vår nettside må du ha fylt 16 år og ha leveringsadresse i Norge.
Kontaktinformasjon:
CELEST AS
Tråklestinget 11
1537 MOSS
info@celest.no
FRAKT
Vi sender med Posten/ Bring. Frakt kr 149,-. Veldig store pakker (over 20kg) kan ha noe høyere pris. Fraktkostnad legges til i kassen. Det er fri frakt på bestillinger over 1000,-.
LEVERINGSTID
På østlandet er normal leveringstid 1-3 virkedager. Ellers i landet er leveringstiden 2-5 virkedager. Som mottaker blir du varslet når pakken blir levert (OBS! ved fraktalternativ med sporing), uavhengig av om pakken kommer hjem til deg eller til ditt nærmeste utleveringssted.
ENDRE/KANSELLERE ORDRE
Ta kontakt med oss på info@celest.no for å gjøre endringer på din bestilling eller kansellere.
BETALING
Ved betaling med kort reserveres kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager.
ANGRERETT
Som kunde hos CELEST har du selvfølgelig angrerett etter angrerettloven. Angrer du et kjøp, gi i så fall beskjed til oss så raskt du kan etter at ordren er utført slik at den eventuelt kan kanselleres. Har vi allerede effektuert ordren, løs ut pakken for så å returnere den til oss. Du må selv betale returkostnadene.
Merk at flere produkter er forseglet, og at retur kun er gyldig dersom forsegling ikke er brutt. Andre produkter kan testes. For å få godkjent retur må produktet kunne selges som nytt, og all emballasje må være uskadet.
Ta alltid kontakt på info@celest.no før retur sendes.
RETURADRESSE: CELEST AS, c/o Isak Ibrar Naseer TRÅKLESTINGET 11, 1537 MOSS
REKLAMASJON
Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler kan du ta kontakt med oss på info@celest.no, så ordner vi opp uten ekstra kostnad for deg.
UTDRAG FRA ANGRERETTLOVEN - LOV 2000-12-21 NR 105.
Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjema er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angreretten ikke er gitt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig.
Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen eller tjenesteyteren i henhold til avtalen ikke har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig.
Kilde: Forbrukerombudet/Forbrukerrådet.
ENDRINGER
CELEST forbeholder seg retten til å endre innholdet uten forvarsel. Alle som handler forplikter seg til å sette seg inn i de vilkår som til en hver tid gjelder. Med forbehold om skrivefeil.